RU  EN  DE
+375 (17) 2918-990


Транспартна-лагістычны цэнтр,
больш за 40 гадоў працуе ў сферы
міжнародных грузаперавозак,
экспедавання і аўтасэрвісу.

Гісторыя

У адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў БССР ад 17 чэрвеня 1963 года і на падставе загаду Miністра аўтамабільнага транспарту БССР было арганізавана Упраўленне аўтамабільнай дарогі Мінск-Магілёў. На яго было ўскладзена ажыццяўленне ўсіх відаў работ па зместу, тэхнічнаму аснашчэнню, і рамонце дарогі, арганізацыя рэгулярных міжгародніх перавозак грузаў выкананне транспартна-экспедыцыйных камерцыйных аперацый на найважнейшых дарогах рэспублікі, аказанне тэхнічнай дапамогі аўтамабілях у шляху руху .
 
 
У 1974 годзе Упраўленьне было рэарганізавана. Структурныя адзінкі былі перададзеныя ў непасрэднае падпарадкаванне Міністэрства аўтамабільнага транспарту БССР.
 
Загадам Міністра аўтамабільнага транспарту БССР ад 1979/02/28 № 16-ц на базе гэтых прадпрыемстваў у красавіку 1979 года было арганізавана вытворчае аб'яднанне аўтамабільнага транспарту «Белмагістральаўтатранс».
Асноўнай задачай аб'яднання з'яўлялася арганізацыя і выкананне міжгародніх перавозак грузаў у БССР і міжрэспубліканскіх перавозак для прадпрыемстваў, арганізацый і устаноў, а таксама загрузка наступных ў спадарожным кірунку парожніх грузавых аўтамабіляў.
 
У выніку 10 гадоў развіцця аб'яднанне «Белмагістральаўтатранс» стала складацца з 10 структурных адзінак - АТЭКи № 1 (г. Брэст), № 2 (г. Віцебск), № 3 (г. Гомель), № 4 (г. Гродна), № 5 (г. Мінск), № 6 (г. Магілёў), № 7 (г. Мінск), № 8 (г. Бабруйск), № 9 (г. Барысаў), Менская ГТЭС. У складзе гэтых прадпрыемстваў дзейнічала 20 грузавых аўтастанцый і больш за 50 дарожна-кантрольных пунктаў. Вытворчая база налічвала 2 тысячы аўтамабіляў, 16 тысяч кантэйнераў, 2 казловы кранаў, каля 50 аўтапагрузнікаў. Колькасць працуючых - 5500 чалавек. Для выканання перавозак па заяўках прадпрыемстваў Госснаба СССР і прамысловых прадпрыемстваў было арганізавана 740 ўзгодненых графікаў руху аўтапаяздоў паміж грузавымі аўтастанцыі.
 
«Белмагістральаўтатранс» было унікальным падраздзяленнем у сістэме аўтамабільнага транспарту БССР. У рамках выканання ўскладзеных функцый на прадпрыемствах аб'яднання ўкараняліся і праходзілі апрабацыю самыя перадавыя метады арганізацыі перавозачнага працэсу: кантэйнерныя перавозкі, графікавая міжгароднія перавозкі, стварэнне грузавых аўтастанцый і тэрміналаў, транспартна-экспедыцыйнае абслугоўванне. распрацаваныя тэхналогіі актыўна пераймаліся транспартнікамі іншых рэгіёнаў Савецкага Саюза.
 
У 1989 году кааперацыйныя сувязі паміж рэспублікамі СССР сталі разбурацца, і запатрабаваліся радыкальныя крокі па ўдасканаленні механізму дзейнасці аб'яднання. Аб'яднанне адно з першых у Рэспубліцы Беларусь перайшло на арэндныя адносіны, маёмасць была перададзена ў субарэнду структурным адзінкам. Каб забяспечыць адзінства арганізацыйных, тэхналагічных і фінансавых сувязяў паміж прадпрыемствамі, створаны канцэрн «Белмагістральаўтатранс», якому былі дэлегаваны пэўныя функцыі, у першую чаргу - транспартна-экспедыцыйнае абслугоўванне прадпрыемстваў канцэрна.
 
 
У перыяд з 1991 па 1997 усе прадпрыемствы канцэрна былі прыватызаваныя і ператвораныя ў адкрытыя акцыянерныя таварыствы.
 
Как и ранее, в этот период «Белмагистравтавтотранс» был на острие всех новых направлений деятельности и транспортных технологий.
 
З пераходам да рынкавай эканомікі канцэрн і яго прадпрыемствы былі аднымі з першых суб'ектаў гаспадарання ў Беларусі, якія распачалі самастойна займацца міжнароднымі перавозкамі, экспедзіраваннем і аказаннем тэрмінальных паслуг.
Менавіта «Белмагістральаўтатранс» на памежных пераходах арганізоўваў і ажыццяўляў з 1992 па 1995 гады забеспячэнне замежных перавозчыкаў, якія прыбываюць на тэрыторыю Беларусі, дазволамі і страхавымі полісамі. Пасля створаная інфраструктура была перададзена ў ГП «Интеравтотранс». Таксама пры непасрэдным удзеле канцэрна ў 1992 годзе стваралася Беларуская асацыяцыя міжнародных аўтамабільных перавозчыкаў.
У 90-ыя гады "Белмагістральаўтатранс», акрамя традыцыйнай дзейнасці па транспартна-экспедыцыйнага абслугоўвання перавозчыкаў, развівала сваю вытворчую базу і новыя для сябе віды дзейнасці. У першую чаргу, гэта міжнародныя перавозкі уласным транспартам, для чаго былі ўзятыя ў лізінг грузавыя аўтамабілі заходнееўрапейскага вытворчасці Мэрсэдэс, Вольва і Сканія, а таксама аўтамабілі айчыннай вытворчасці. У 1999 годзе парк ужо налічваў 70 адзінак.
 
 
У 1994 годзе быў уведзены ў дзеянне грузавы мытны тэрмінал у прамвузле Калядзічы. Пасля завяршэння будаўніцтва аўтарамонтнай майстэрні пачалі актыўна развівацца паслугі аўтасэрвісу і продаж запасных частак.
 
У 1994-1995 гадах былі створаны даччыныя транспартна-экспедытарскія фірмы ў Расіі, Германіі і Польшчы.
 
 
3 лютага 1997 года шляхам рэарганізацыі АТЭП-10 і канцэрна «Белмагістральаўтатранс» створана акцыянернае таварыства «Белмагістральаўтатранс». Акцыянерны капітал быў размеркаваны паміж дзяржавай, былымі АТЭКами канцэрна (зноў адукаванымі ААТ), членамі працоўнага калектыву, а таксама фізічнымі асобамі ў выніку чэкавай прыватызацыі.
 
У 1998 годзе было заснаванае даччынае прадпрыемства УП «АТЭП-11» са стопрацэнтным капіталам ААТ «Белмагістральаўтатранс», куды быў перададзены рухомы састаў ААТ і якое ў рамках ААТ спецыялізуецца выключна на перавозках камплектных грузаў.
 
З 19 сакавіка 2008 года на базе аўтарамонтных майстэрняў ААТ «Белмагістральаўтатранс» пачала функцыянаваць аўтарызаваных кампаніяй Volvo Truck Corporation станцыя тэхнічнага абслугоўвання «Вольва» .Указанная СТА з'яўляецца адзінай аўтарызаванай сэрвіснай станцыяй ў структуры Міністэрства транспарту і камунікацый Рэспубліцы Беларусь сістэма менеджменту якасці тэхнічнага абслугоўвання і рамонту грузавых аўтатранспартных сродкаў якой адпавядае патрабаванням СТБ ІСО 9001-2001.
 
 
 
Mehr:
© 2003-2019 «Белмагістральаўтатранс» - Міжнародныя перавозкі і экспедзіраванне, мытны тэрмінал (паслугі СЧЗ і дэклараванне), паслугі грузавога эвакуатара, СТА Вольва, СТА паўпрычэпаў, участак па абслугоўванню тахографаў, ўчастак праўкі рам.
Прэс-цэнтр
Дошка аб'яваў
Прайс-лісты
Задавайце пытанне

Задавайце пытанне. Мы адкажам.



Калі хочаце, каб мы маглі з вамі звязацца,напішыце тэлефон або e-mail: